Opel chce byť ziskový v Rusku, Turecku a v severnej Afrike

24.02.2014 Celý región

Hamburg /Rüsselsheim 24. februára (TASR) - Šéf Opelu, nemeckej dcéry amerického koncernu General Motors (GM), Karl-Thomas Neumann vidí nádej na dosiahnutie ziskovosti automobilky v podnikaní na nových trhoch. Šancu objavil v Rusku, Turecku a v krajinách severnej Afriky. DPA sa odvoláva na informácie, ktoré dnes publikuje týždenník Automobilwoche.

Neumann dodal, že najambicióznejší výrobcovia sa orientujú na iné trhy, hoci ani Opel nezľavuje z nárokov na kvalitu svojej produkcie.

Opel/Vauxhall, európska výrobná jednotka GM, vlani po rokoch zvýšila svoj podiel na európskom trhu s osobnými autami. Výborne sa uviedli najnovšie modely Opelu Adam a Mokka. Na malý model Adam dostal objednávky na 70.000 vozidiel. Každý druhý zákazník, ktorý si ho kúpil, mal doteraz auto od iného výrobcu. Na model Mokka, ktorý sa ponúka od konca roku 2012, prišli požiadavky na dodanie 190.000 vozidiel.
 

Vyberte región